Angående mig

För att samanfatta denna november torsdag kan vi säga tema: ungar och snö!
     Har snöat hela dagen, jag har byggt snömänn, snölyslyktor, snöråttor och massa annat kul. I löv wintern. Läste Nalle Puh typ 48 ggr idag också. Man kan säga att jag häpnade över namnen, se själva om ni vet vilka det är? Ole brumm (!!?!?!) Nasse Nöff (inte så svår) Tussi (nu drar ni, norrbaggar) Tiggergutt (varför GUTT?) Petter Sprett (:O). Jag längtar hem till Sverige där Nalle Puh heter Nalle Puh.
     Imorgon blir det jobb på flygplatsen, ledig lör (yey) jobb sön, barnhage mån o tis, flygplatsen ons till fre sen ska jag hjem igen :D:D Kollade läget i min kalender idag, har drygt 30 jobbpass kvar. SWEET.

Avslutar dagen med att rekommendera: Manowar - Warriors of the world.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0