Ledig dag i Nörge

Njuter den med att sova till 14, käka god mat till frukost, sitta lite slö vid datorn och funderar nu på vad som ska göras resten dagen. Vill helst att den och resterande av veckan ska springa förbi, så att det snart blir fredag och jag kan åka HJEM :) När jag kommer tillbaka till Norge nästa gång är det 34 dagar TOTALT, och 27 dagar här i Norge, tills jag flyttar hem igen, men hemma blir jag inte så länge efter som det i Januari bär av till London. Schweeeeet! Tror jag ska gå över till Kiwi, köpa lite godis och kolla på movie nu :)
     Barack Obama har förövrigt varit president ett år nu. Jag är sugen på att dra en sväng till Santiago, SAS tredje kvartal gick bättre än väntat och jag längtar hem.



Är det konstigt att jag längtar hem, fast ändå längtar jag bara som den efter o ge mig ut o resa?
(Ps. Vågorna var ashöga egentligen, jag lovar :) ds.)


Kommentarer
Postat av: ElinArmour

Hej!

Tänkte bara tipsa om att du kan få en bloggdesign för 20 kronor här:

http://elinarmour.blogg.se/bloggdesign =)

Ta en titt! =)

2009-11-11 @ 07:25:21
URL: http://elinarmour.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0