Mår lite för bra!

Hade en heeeeeelt sjukt go dag idag. Jobbade 6.30 till 12.30 på barnhagen, (mmmmhm, bajsblöjor) sedan 14 till 23 på flygplatsen, pengar rullar in :) Halv skatt i december, SWEEET! Vet inte riktigt varför jag mår så bra, eller jo det är klart jag gör. Mina KÄRA norska och svenska vänner är så gosiga att jag blir helt varm i kroppen bara jag tänker på oss. Us against the world, you and me against them all. Kramas är det bästa som finns :)
     Längtar redan till jobbet imorgon :) Men först ska det tränas, blir koseligt det också! 
     Plus det längtar jag så sinnesjukt mycket efter o flytta till London, och jag längtar tills jag ska börja plugga, och jag lägtar efter o resa, efter o vara hemma och mysa med familjen, efter fetiskvällar med smält marabou, efter svettiga matcher i lilla kära sporthallen. The list goes on and on and on. 
     Nått annat som är jävlig kul är o skratta högt för sig själv! Hade

Kommentarer
Postat av: Johanna

Orka va så jävla glad :p

2009-11-12 @ 23:54:29
URL: http://jop.blogg.se/
Postat av: hj

härligt att du är glaaaad :D

2009-11-13 @ 12:19:08
URL: http://helaans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0