Nu planerar jag att:

Först och främst imorgon; checka mormors bil så det är ok att ta en roadtrip till Jessheim; städa mitt rum; laga mat; träna.
Tisdag; packa; åka till Norrbaggarna.

Sista tiden i Norge; jobba som att jag inte behöver pengarna; njuta av sista tiden på jobbet (är det inte alltid så att man har det allra roligast när det är på väg o ta slut, precis som man måste ha tidspress på sig för o ta vara på, just det, den tiden man har?) jag ska mysa i Oslo; festa i Oslo; ta långa morgonpromenader (hör o häpna) i det härliga landskapet runt Sand; käka en massa god konstig mat och så småningom resa hem med mina få tillhörigheter ifrån Norge och fira jul hemma!! Can't wait :)

Därefter ska jag; prova London livet och bara LEVA intensivt; göra konstiga saker; åka till konstiga platser med (underbara) konstiga personer; dricka alkohol när man inte borde; kanske prova o på sparken; utveckla shoppaholic-ism och låta andra inspirera mig till o bli en roligare, friare och bättre människa. 
     
Mamma kommenterade mig igår angående min rastlöshet och (suckade) sa något i stil med "men Andrea, hur ska det gå senare i livet då när du får dig ett jobb som du ska försörja dig på och har bil, hus, lån och familj? Du tröttnar ju på några månader..." Det sa hon efter att jag sagt att jag inte orkar jobba på ett ställe där jag inte tycker att det är kul eller meningsfullt och gå till varje dag. Och fick till svar "hur många tror du känner så?" Men jag VÄGRAR leva bara för helgerna, jag leva ett liv där jag lever hela veckan, inte bara för fredagarna och lördagarna. 

     Och jag tror faktiskt inte jag lider av rastlöshet, jag lider snarare av min starka lust att leva, och den driver mig hela tiden framåt. Kanske inte dit som man "borde" men vem fan bryr sig? :) Så se upp världen, här kommer rödtotten från Värmlandsskogarna!!


Fula och svettiga, men so? :)


    

Kommentarer
Postat av: h

I like the spirit!!!

2009-11-02 @ 00:23:09
URL: http://helaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0