Faan för jävla ågren hela tiden!

Jag har virus på min dator och är därför lite frånvarande för tillfället. Nu är Sara på jobbet så jag har lånat hennes. Snäll hon. Ska snart iväg till gymmet och springa lite liv i dököttet. Har ju varit varit grymt förkylt senaste två veckorna, så nu är det en chock för kroppen varje gång jag rör mig med mer än 2-3 knop. Men det är bra att ha sällskap från jobbet så jag tränar orntligt. (P.s, det är norska, jag har inte dyslexi D.s)
     Det fanns ju inte med i planen att jag skulle trivas så här bra i Norge. Framför allt på jobbet. I love it för sööern. Framför allt mina kära kollegor. Och ändå vill jag hem till Deje hela tiden. Tjena Schizo! 
    Ikväll är det Svenskan, Norskjävlarna och ett gäng nationalieter till som ska supa till det. Kommer nog bli galet as always. Nu kommer snart sörenjävel så jag måste göra mig klar :)

HEEEEEEJSÅLÄNGE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0