Gooooooooood morning Vietnaaaaaaaam!

Ja, rubriken blev bara ett infall. Jag sitter här i soffan mellan daniel och falk och dricker coca-cola och käkar choklad. Det får man när man mår dåligt :( Men imorgon ska vi ju åka hem så jag mår lite bra ändå!! Jag knarkar te just nu, enda som får halsen o vara andningsbar! Har varit ute och gått långtur med Evy på jobbet och hennes schäfer Wolfgang. Var trebligt men en voffispromenad. 
     Tja, inte så mycket o säga, ska bli kul o jobba imorgon :) Och ja, Sara och Helen, jag hittar mer än gärna på något i helgen!! Syyyyyyyyyns. 

Btw. Youtuba på Manowar - Warriors of the world. Videon av Pshyco är sjukt bra :) 

Snakkes! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0